woensdag 11 januari 2012

Yeah, de kop is eraf!!

Nou dat viel niet mee om een lijst van 101 doelen samen te stellen! Het is mij gelukt, maar ook met behulp van anderen. Ach, beter goed gejat dan slecht verzonnen toch?

Ik mag in ieder geval al gelijk 3 doelen van de lijst afstrepen!

#1 Mijn 101-doelenlijst is eindelijk af! Het heeft wat dagen gekost, maar dan heb je ook wat!

#3 Spaarpot is gekocht! Ik heb een leuk klein zwart varkentje kunnen vinden met 'Zwart Geld' erop.  
     Nu hopen dat al het geld er in past natuurlijk

#10 En jawel, ik heb mij ingeschreven voor de sportschool!! Al maanden bezig met afvallen en dat gaat
       nog steeds goed. Maar omdat er inmiddels al aardig wat kilo's eraf zijn, moet alles natuurlijk weer 
       strak getrokken worden, haha. Ach, dat lukt waarschijnlijk toch niet meer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten