zaterdag 19 mei 2012

Het is mij gelukt!! Op vakantie in Turkije is het dan gelukt om 32 minuten hard te lopen! Wat ben ik trots op mijzelf! Wie had dat nou ooit gedacht? Doel #12 is dus gehaald!
Ik had mijn hardloop spullen meegenomen naar Turkije met het idee om daar om de dag te gaan rennen. We hadden een hele mooie boulevard voor het hotel langs het strand lopen. De alleerste ochtend was ik toch vroeg wakker, dus gelijk maar gaan lopen. Het was heel erg zwaar, want het was al verschrikkelijk warm. Maar het is mij wel gelukt! Alleen het goede voornemen om om de dag te gaan rennen hing al snel aan de wilgen, want je merkt dat je daar een heel ander ritme heb dan thuis. Helaas, maar de bedoelingen waren goed, haha.

Ook heb ik doel #24 gehaald: een keertje koffie halen bij Starbucks.
We gingen uiteraard met het vliegtuig naar Turkije en op Schiphol heb je een Starbucks. Dus gelijk deze doel gehaald. Het werd een Frappuccino met hazelnoot. Hij was erg lekker! Maar wat veel, koud en vooral duur! En dan had ik nog een kleine versie...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten