maandag 23 juli 2012

Duinrell

Afgelopen zaterdag zijn we met zijn drieen naar Duinrell geweest. Dus weer een doel weg kunenn strepen. Duinrell is geen onbekend park van ons, want hebben al 2x in de meivakantie daar week in een stacaravan gezeten, En volgend jaar mei gaan we weer een week.
We hadden het heel goed getroffen met het weer, niet te warm en een heerlijk zonnetje. Geen idee wat we qua drukte konden verwachten omdat het zomervakantie is. Maar het was gewoon gezellig druk.

Gwen wilde weer zo graag in de Falcon! Dit wilde ze 1,5 geleden ook, maar dat was 1x en toen hield ze het weer voorgezien. Terwijl ze 2,5 geleden er ook zo vaak in ging. Dus we waren benieuwd of ze nu wel weer zou durven als ze er voor stond. En jawel, mevrouw vond het geweldig! Terwijl bij mij het huilen nader stond dan het lachen. Wat een verschrikking blijft het toch, pfff. Voor mij was het weer 1x en klaar. Gwen en Andre zijn er samen 3x in geweest. Ik bleef wel fijn op de tassen passen. Op de foto zie je ze rechtsonderin zitten.

Ook konden we 4 geocachen op het park uiteraard niet laten liggen nu we er toch waren. Eerst waren we naar de uitkijktoren gelopen. Andre had hem na even zoeken gevonden. Daarna zijn we een stuk het bos ingelopen, wat overigen een schitterend wandelbos is! Helaas hebben we de 2de niet kunnen vinden. Dat was een kerstboompje, maar waarschijnlijk had iemand deze al nodig en hem meegenomen. de 3de cache was supergaaf! Die zat 12m hoog in de boom!


Daarna zijn we naar de 4de cache gelopen. Deze het R.I.P. en toen we hem gevonden hadden bleek ook waren. Ik schrok me wezeloos toen ik de cache opende! Maar wat was deze mooi gemaakt! Compleet met doodskist en al dan niet een levend lijk, geweldig!


We hebben een heerlijke dag in Duinrell gehad! We kunnen niet wachten tot volgend jaar mei!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten